PRIMEIRO DÍA
Comezamos presentando o proxecto e as implicacións avaliativas. Cada día está dividido en tres áreas de traballo: nutrición, deporte e hábitos saudables. Os productos finais destas áreas na xornada de hoxe foron unha pirámide de alimentos por grupo, unha taboa de exercicios diarios cun compromiso persoal e finalmente unha enquisa sobre habitos saudables no tempo de lecer.
Todos estes productos utilizaranse no resto de xornadas da semana para profundizar nos temas.
Para motivar o traballo en clase utilizáronse dúas técnicas como PBL (Plateamos un problema que debe resolver) Workshop (A través dun traballo manual intentamos que os alumnos investiguen sobre a distribución dos alimentos que deben tomar nunha semana) .
Traballamos en grupos cooperativo e utilizamos distintas herramientas que axudan a organizar a información como brainstorming e paneis organizativos.
Na xornada de hoxe contamos coa colaboración de D. Francisco Romero Fisioterapeuta profesional de la Clínica Utreia que deunos unas nocións sobre o tipo de exercicios que debemos facer e a súa correcta execución.
SEGUNDO DÍA
Después de nuestros ejercicios matutinos nos pusimos a analizar lo que comimos el lunes pero antes tuvimos que calcular nuestras necesidades caloríficas y nutritivas. Para la realización de esta actividad elegimos el formato de WEBQUEST que se puede consultar en el blog de Música.
Con esta actividad no solo pretendíamos que los chicos identificaran los nutrientes de los alimentos sino que además analizaran las carencias y excesos que presentaba la dieta del día anterior y propusieran modificaciones a la misma para que cumpliera los requisitos de una dieta equilibrada a su momento evolutivo.
Para acabar la jornada rellenamos un modelo de encuesta que elaboramos los profesores a partir de las realizadas por ellos el día anterior, estos resultados fueron analizados por los alumnos utilizando diagramas de barras o circulos para que la información fuera más visual.
TERCEIRO DÍA
Outro día más empezamos con nuestra tabla de exercicios proposta por Paco nos curso de 3º da ESO. Os alumnos de 4º foron dous alumnas (Andrea e Ines) as quen nos propuseron a súa taboa de exercicios.
Despois de facer o análise da dieta correspondente ao martes fixemos un deixarse preguntar a Juliana Ribeiro e Veronica Contreras (Exjudadoras profesionales de volei en diversos equipos de superliga e as súas seleccións nacionais) con esta actividade queríamos que os alumnos coñecerán como é a vida dunha deportista profesional e as particularidades da súa dieta.
Para rematar a xornada ensinamos aos alumnos a forma de divertimos na epoca que non tiñamos nin móbiles, nin video xogos e a rúa era nosa zona de xogos.
CUARTO DÍA
En nuestro último día de ejercicios las agujetas han pasado factura a algunos y el ritmo ha sido algo inferior, después de tomar aire nos hemos puesto a diseñar nuestro sandwich ideal que realizaremos en casa por la tarde y que traeremos mañana a clase para competir por el más sano, rico y original.
Despues del recreo nos hemos puesto a completar la dieta de un día ideal en el que la cena sería nuestro sandwich.
Finalmente, tras un compara contrasta en la que contrastamos la forma de divertirse hoy y ayer, hemos debatido sobre la forma en que empleamos nuestro tiempo de libre.